Planinarska staza 28

Planinarska staza 28 na većoj karti

download: Planinarska staza 28 (KML)

Planinarska staza 28 vodi iz Čučerja ili naselja Hukmani blizu Planinarskog doma "Lipa-Rog" prema Plasišču i Stubičkom Lazu i dalje do Marije Bistrice.

Iz Čučerja sve do Lovačkog doma "Vepar" to je uska asfaltirana cesta koja dalje nastavlja kao makadamska cesta prema Planini Donjoj dok se staza 28 odvaja ulijevo i ide prema planinarskom domu Lipa-Rog. Oko ove staze (ceste) do lovačkog doma veliki je broj lijepih vikendica i kućica. Kasnije je to prava planinarska staza.

Prilaz autobusom

Do naselja Čučerje i Hukmani može se doći ZET-ovim autobusom 209 koji ide s terminala Dubrava.

Do naselja Planina Donja vozi ZET-ov autobus 262, a preko Kašine do naselja Planina Gornja ZET-ov autobus 263 oba sa terminala Dubec.

Osobne fotografije

Jedan od prizora na stazi 28 (Planina Gornja):

Raspelo na stazi 28 prema Mariji Bistrici:

Ako hoćete na stazu 28, leve ne iti:

Sjecište staze 28 i 33 prije Plasišća:

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Mali ispravak, autobusi 262 i 263 voze sa terminala Dubec do naselja Planina Donja i Kašina...(poznato mi je jer sam iz Kašine)

Inače, svaka pohvala blogu, baš mi puno pomogne proučavanje karte i staza prije polaska :)

Stjepan Brbot kaže...

Hvala na pohvalama i na ispravci za terminal Dubec.

Anonimno kaže...

262- Dubec - Planina Donja
263- Dubec - Kašina - Planina Gornja

ne mogu skužit kliko je to km hodanja.... i koliko vremena treba da se to ishoda, mislim za planinare prosječne kondicije. bila bih zahvalna ako mi odgovorite :-) pozdrav sanja

Stela Bugarin kaže...

Za sada komentar samo središnjeg dijela staze:
Od spoja sa stazom br. 1 zajedno s njom nizbrdo do sedla s klupicom (desno po kolskom putu i neoznačeno Planina Donja, lijevo po sredini livada i praktički neoznačeno Čučerje). Staza br. 28 (i br. 1) nastavlja ravno po kolskom putu, ali ga uskoro napušta desno radi skraćivanja zavoja i radi izbjegavanja blata. Potom uz zapadni rub livade na drugu stranu do križanja, odnosno razdvajanja od staze br. 1. Ovo križanje se nalazi prije nego što je označeno na SMAND-ovoj karti. Staza br. 28. tu skreće desno i ubrzo dolazi do križanja označenog na karti. To je prava lokacija "Mačkov kamen". Dalje u istom pravcu po kolskom putu, a nakon malo strmijeg spusta dolazi se do križanja sa stazom br. 31 (označen je samo lijevi odvojak prema Lipi, a raniji odvojak s karte prema Lipi u naravi nije markiran...). Mi nastavljamo u istom pravcu i odmah pažljivo siječemo jednu serpentinu nizbrdo (ne kao na karti!), pazeći da iza toga na križanju uhvatimo donji kolski put po kojem nastavljamo zajedno sa stazom br. 32 nešto dulje nego što je označeno na SMAND-ovoj karti (odvojak tih staza se nalazi nakon prelaska jednog potoka). Tu staza br. 28 skreće desno nizbrdo prema Planini Gornjoj...