Planinarska staza 35

Gornja Stubica je zadnja željeznička stanica. Od stanice se treba malo vratiti cestom (ili pješice po pruzi) kako bi se došlo do ceste koja ide gore prema mamorijalnom centru Seljačke bune. Planinarska staza 35 počinje zapravo kod memorijalnog spomenika Seljačkoj buni. Spuštanjem po Aleji Gupčevih boraca dolazi se do glavne ceste u Gornjoj Stubici. Prelaskom ceste i nastavkom ravno po toj cesti ide se prema crkvi Sv. Juraja iza koje je višestoljetna Gupčeva lipa. Prolaskom lipe asfaltirani put nastavlja do Trga Kraljice mira i dalje prema naselju Slani Potok. Planinarska staza 34 ide dalje prema Slanom Potoku dok se planinarska staza 35 odvaja udesno i ide kasnije preko potoka prema naselju Hižakovec. Hižakovec je inače rodno mjesto Matije Gupca. Oznaku na stupu za odvajanje može se lako previdjeti jer je stara i slabo se vidi.

Nakon prolaska sela ulazi se u šumu Medvednice. Planinarska staza ide vrlo visokim šumskim usjekom i penje se najprije dosta strmo. Nakon nekoliko stotina metara put postaje ravniji. Na ovom dijelu staze planinarske oznake su dosta oskudne ili su jako stare i već izblijedile i nedostaju na nekim račvanjima.

Na jednom dijelu staze, uz put se nalazi kao limeni hangar lovačkog društva "Orao" nakon kojega slijedi račvanje staza. Iako se čini da bi logični nastavak planinarske staze bio lijevo ili desno, staza ide zapravo najlošijim dijelom, tj. sredinom po koritu potoka. Nakon otprilike stotinu metara tim koritom staza se odvaja desno gore u šumu. Tu slijedi dosta strmi uspon. Konačno staza dolazi pred planinarsko sklonište "Volarnica" na istoimenoj uzvisini.

Od Volarnice staza 35 nastavlja dalje prema Hunjki, dok odvojak staze 35A ide lijevo prema izvoru Mrzlak i planinarskom domu Gorščica.

Pristup autobusom
Do Gornje Stubice se može doći vlakom iz Zagreba sa Glavnog kolodvora.