Planinarska staza 22

Planinarska staza 22 na većoj karti

Podaci o stazi 22
duljina staze 6,5 km, vrijeme prolaza 2 h 30 min
download: Planinarska staza 22 (KML)

Grafikon visine planinarske staze 22:
Staza 22 - grafikon visine

Planinarska staza 22 vodi od Markuševca do PD "Hunjke" (Inače Markuševčane zbog ove crkve neki starosjedioci još nazivaju i Šimunčani). Cesta najprije vodi kroz naselje Markuševec gdje su privatne kuće (cijelim putem postoji po ogradama i banderama planinarska oznaka) i onda se kod jedne kuće (izgleda kao kroz privato imanje, ali nije) ulazi u PP Medvednicu. Šumski put isprva prolazi kroz područje s mnogo stabala divljeg kestena (u sezoni kestena se tu sreću mnogi Markuševčani i drugi sakupljači). Put dalje vodi kroz šumu, pored proplanaka i šikara gdje se sreću lovačke čeke. Prije same Hunjke dolazi se do prostranog gorskog proplanka na kojemu je planinarsko sklonište "Danjka" i vrlo brzo poslije toga Planinarski dom Hunjka.

Staza 22 jednim dijelom dijeli trasu sa planinarskom stazom 20.

Pristup autobusom
Do Markuševca (zadnja stanica kod crkve Sv. Šimuna) vozi ZET-ov autobus 233 sa terminala na Mihaljevcu.