Planinarska staza 27

Podaci o stazi 27
duljina staze 5,5 km, vrijeme prolaza 2 sata 10 min

Staza 27 - grafikon visine

Planinarska staza 27 vodi od podsljemenskog naselja Bidrovca do proplanka na Medvednici koji se naziva Ročićeva Sjenokoša, odnosno do glavne planinarske staze broj 1 na Medvednici.

Na jednom dijelu staza 27 i staza 29 (označena žutom bojom na karti) se stapaju u jednu stazu, a kasnije pred vrh opet razdvajaju svaka na svoju stranu. Na tom zajedničkom dijelu puta nalazi se Kapelica Marije Snježne.

Pristup autobusom
Do naselja Bidrovec ili Vidovec se može doći ZET-ovim autobusom 208 sa terminala Dubrava.

Broj komentara: 7:

Zoran Babić kaže...

Krasna staza, ali smo nakon Kapelice Marije Snježne nastavili stazom 27 prema PD Lipa.

Anonimno kaže...

Bio danas stazom 27, od Vidovca do Gorščice, odnosno do Gorščice nastavio stazom 1.
Sjajan put, jako dobro označen, jedino pripazite kad prođete znak Park prirode Medvednica (tu se inače može i parkirati iako sam ja auto ostavio u Bidrovcu pa pješice išao kroz Vidovec što je simpatična i pitureskna šetnja) - kada krenete po makadamskoj cesti, dosta brzo nakon znaka, desno gore ide uska staza. Tu treba ići, oznaka se ne vidi s makadamske ceste pa je lako nastaviti ravno po makadamu.

Unknown kaže...

Jel zna netko koja je priča iza plavih oznaka po Medvednici

cebor kaže...

Dobro označena staza, ugodna za šetnju. Na zadnjoj stanici u Vidovcu se ide desno pored škole i kroz naselje do kraja gdje se kod žute kuće s lijeve strane skrene pod 90 na livade i vinodgrade te se još 20 min hoda pored vikendica dok se ne dođe do šume.
Mjestimično je staza zarasla na par mjesta, posebno na suženim dijelovima a nakon razdvajanja od staze 29 je u jednom uskom šancu neprohodna jer je veće granje nekog srušenog drva zapriječilo stazu. Također se na nekoliko mjesta tokom staze može naići na devastiranu šumu u mjeri da su ogoljeni cijeli proplanci pa ne znam je li to rade hrvatske šume planski ili dođu ljudi po drva za ogrjev pa nasumično pile. Tužno...

Jazz kaže...

Ja mislim da šumu devastiraju ljudi/suradnici šumarije. Oni u uredovno vrijeme izvlače drva za šumariju, a u fušu za sebe. Zato i je cijela Medvednica tako ogoljena. I puno planinarskih staza su uništili traktori.

Bugarin kaže...

Staza ne kreće iz Bidrovca, nego iz Vidovca...
Od zadnje AP u Vidovcu po ulici Vidovec uzbrdo do crkvice Sv. Vida pa poludesno u ulicu Čmarci do kbr. 19 (žuta kuća s lijeve streane), gdje treba lijevo. Dalje u principu zaboravite na markacije, ali po dobroj stazi se preko livada i kroz šumu dolazi do ceste na mjestu gdje se račvaju dva asfaltna i dva makadamska kraka. Dalje treba nastaviti po donjem makadamu (u obrnutom pravcu staza ide između dva asfaltna kraka). Markacija i dalje gotovo uopće nema. Na križanjima na kojima se vide OK, a na ostalima treba samo pratiti "jači" kolski put koji stalno ide u gotovo istom pravcu. Tako se uskoro ulazi u šumu, a staza ni po čemu nije osobito zanimljiva. Konačno, na križanju dva jednako "jaka" kolska puta na jednoj krčevini treba desno prema obližnjem hrptu i preko njega do staze br. 29. Nakon prolaska Marije Snježne i desnog odvajanja staze br. 29 ulazi se u usjek. Ako je kišna sezona, to treba izbjeći na desnu stranu. Po prelasku glinastog korita, staza zaokreće desno uzbrdo, a nakon jednog prepriječenog stabla opet desno, potpuno okomito uzbrdo do manje visoravni. Na njoj treba pratiti lijevi smjer uz vrlo slabe markacije po istočnoj padini Rumneca. Nakon izlaska na sjeverni hrbat Medvednice, staza izlazi na stazu br. 1, oko 150 m zapadno od križanja na Ročićevoj sjenokoši. Na križanju su oznake također očajne, a u suprotnom smjeru treba paziti da se nakon prvog spusta odabere lijevi pravac prema dolje. Vrlo slabo označeno i gotovo potpuno nezanimljivo (za razliku od gornjeg dijela staze br. 29)!