Planinarska staza 29

Podaci o stazi 29
duljina staze 5,2 km, vrijeme prolaza 2 h

Planinarska staza 29 (crvena na karti) vodi iz Čučerja odnosno podsljemenskog naselja Hukmani do glavne planinarske staze 1 odnosno, ako se nastavi dalje stazom 1, do Planinarskog doma "Lipa-Rog".

Staza 29 se na jednom dijelu stapa zajedno sa stazom 27 (prikazana žutom bojom na karti lijevo) u jednu stazu, ali se one kasnije opet razdvajaju svaka na svoju stranu; staza 29 na istok (desno) prema PD "Lipa-Rog", a staza 27 na zapad (lijevo) prema PD "Gorščica". Na dijelu gdje su staze združene nalazi se kapelica Marije Snježne.

Mjesto gdje se stapaju staza 27 iz Vidovca i staza 29 iz Hukmana
Spajanje staze 27 i staze 29

Iz Čučerja staza ide umjerenim usponom do kapelice i tako nastavlja dalje, dok se pred kraj, kad se dolazi do uzvisine "Rog", naglije počinje uspinjati dok se ne dosegne sljemenska staza 1. Nakon kapelice staza ide uz čučerski potok Grubovnica.

Staza 29 - grafikon visina

Nakon izlaska iz autobusa 209 u podsljemenskom naselju Hukmani staza se vrlo brzo račva na dvije strane; lijevo ide staza 29 prema Kapelici Marija Snježna i desno staza 53 (žuta desno) ravo prema Planinarskom domu "Lipa-Rog". Nekim čudom, označena staza 29 prolazi kroz nečije voćnjake, uz vinograde i ograde privatnih imanja dok se ne dođe do početka šumske staze.

Fotografije

Početak planinarske staze 29 (Hukmani)
Početak staze 29 - Hukmani
Staza 29 prema Mariji Snježnoj
Izrovana staza 29 do Marije Snježne
Staza 29 nakon Marije Snježne prema PD "Lipa-Rog"
Staza 29 nakon Marije Snježne
Klisura potoka Grubovnica pored staze 29
Staza 29 neposredno ispod uzvisine "Rog" gdje počinje nagliji uspon
Staza 29 ispod Roga

3 komentara:

Unknown kaže...

Spustili se do MS, a dalje na stazu 27. Klisura potoka Grubovnica je potpuno otkriće, baš me zanima kako će izgledati na proljeće.

Bugarin kaže...

Od zadnje AP u Čučerju uzbrdo kroz voćnjake i mimo kuća do raspela na izlasku iz sela (trasa je drukčija nego na SMAND-ovoj karti!). Dalje po kolskom putu u smjeru sjevera (ulica Selščak), a onda skreće lijevo uzbrdo mimo posljednjih kleti te na kolski put na hrptu izlazi mnogo prije nego na karti ("ispod" toponima Lušnica). Dalje opet u smjeru sjevera po blatnjavom kolskom putu kojeg treba izbjegavati desnim i lijevim inačicama. Odmah nakon spoja sa stazom br. 27 je kapelica Marije Snježne, a vrlo brzo nakon toga se odvajamo udesno od staze br. 27. Veoma lijepa stazica nas uvlači u suženje potoka Grubovnica. Nakon što pređemo potok, staza se počinje uspinjati po širokoj skrovitoj zavali obrasloj rijetkom starom bukovom šumom, po varijanti nešto sjevernijoj nego što je prikazano na SMAND-ovoj karti. Na hrptu staza izlazi na stazu br. 1.

Mario kaže...

Staza je nakon kiše jako blatnjava. Puno tragova od traktora koji su na dijelovima tako duboki da ih je teško zaobići. Nakon tih dijelova dolazi dio šume gdje prelazite potok pa je zaista lijepo i ide jedan strmi uspon do staze 1. Nismo bili dok je suho pa ćemo sigurno ponoviti. Vratili smo se stazom 53 koja je prelijepa. Auto smo parkirali tik uz potok u Hukmani naselju gdje je početak staze 53.